میکسر ایستاده آزمایشگاهی آرامگستر

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

میکسر ایستاده آزمایشگاهی آرامگستر

۲ بازديد

در بسیاری از آزمایش‌ها، نمونه و محلول آزمایشگاهی باید در حین آزمایش مخلوط شود. مخلوط کردن باعث یکنواختی همه بخش‌های محلول می‌شود، دما را یکسان می‌کند، در صورت نیاز به کاهش دما، محلول را سریع‌تر خنک می‌کند و کاربردهای بسیاری در فرایندهای آزمایشی دارد. میکسر ایستاده آزمایشگاهی دستگاهی است که برای هم زدن محلول‌ها و نمونه‌های آزمایشی با انواع ویسکوزیته کاربرد دارد. این دستگاه با قابلیت تنظیم ارتفاع ساخته شده است تا امکان قرار گرفتن در انواع ظروف آزمایشگاهی و هم زدن نمونه در حجم‌های مختلف را داشته باشد. مجموعه آرام گستر تولیدکننده میکسر آزمایشگاهی ایستاده است که دستگاه‌های خود را با یک سال گارانتی و ۸ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند. در این صفحه می‌توانید سفارش خرید میکسر ایستاده آزمایشگاهی را ثبت کنید و همچنین اطلاعاتی درباره مشخصات و عملکرد این محصول به دست آورید.

ویژگی‌های میکسر ایستاده آزمایشگاهی آرام گستر

همزن ایستاده قابلیت هم زدن انواع محلول‌ها با ویسکوزیته‌های بالا و پایین را دارد؛ این دستگاه محلول‌هایی که ویسکوزیته مشابه عسل دارند را نیز هم می‌زند. این دستگاه برای هم زدن انواع محلول‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای آزمایشگاه‌های مختلف مناسب است. در ادامه لیست ویژگی‌های میکسر ایستاده آزمایشگاهی آرام گستر را ارائه می‌دهیم:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع دسته میکسر به اندازه ظرف
  • مجهز به موتور DC با قابلیت تنظیم دور چرخش از ۵۰ تا ۲۵۰۰ دور در دقیقه
  • مجهز به پایه چدنی
  • ساختار ساده و قابلیت تمیز کردن آسان پره‌ها و بدنه میکسر

کاربردهای میکسر ایستاده آزمایشگاهی

فرایند میکس و هم زدن کاربرد گسترده‌ای در آزمایشگاه‌های مختلف دارد؛ از آزمایشگاه‌های پزشکی گرفته تا آزمایشگاه‌های رنگ. بعضی از تجهیزات آزمایشگاهی مانند هات پلیت‌های مغناطیسی، به میکسر سرخود مجهز هستند، اما بعضی از دستگاه‌ها قابلیت هم زدن محلول را ندارند و در حین آزمایش باید از میکسر جداگانه استفاده کرد.

در ادامه به تعدادی از کاربردهای میکسر ایستاده آزمایشگاهی اشاره می‌کنیم:

  • پیشگیری از ته نشین‌ شدن و جداسازی فازهای محلول
  • مخلوط کردن مواد اولیه قبل از انجام آزمایش
  • هم زدن و یکنواخت کردن فازهای مختلف محلول‌ها و مخلوط‌های پودری
  • کاهش دمای نمونه با هم زدن
  • کمک به افزایش یکنواخت دمای نمونه‌هایی که حرارت می‌بینند

میکسرهای ایستاده اندازه بزرگی دارند و معمولا در آزمایشگاه‌هایی که حجم نمونه‌ها زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. آزمایشگاه‌های شیمی، رنگ، داروسازی، صنایع غذایی و محیط زیست از این دستگاه استفاده می‌کنند.

روش کار با میکسر آزمایشگاهی ایستاده

کار با میکسر بسیار ساده است؛ در ادامه مراحل کار با این دستگاه را توضیح می‌دهیم:

  • نمونه آزمایشگاهی را داخل ظرف مناسب بریزید.
  • ظرف را روی پایه چدنی میکسر آرام گستر بگذارید و ارتفاع آن را با توجه به حجم نمونه و اندازه ظرف تنظیم کنید.
  • دستگاه را به برق وصل کنید و سپس دکمه آن را روی حالت روشن قرار دهید.
  • با پیچ ولوم دستگاه، سرعت مورد نظرتان برای هم زدن را تنظیم کنید. می‌توانید در حین کار دستگاه سرعت چرخش پره‌ها را کم و زیاد کنید.
  • دکمه شروع کار دستگاه را فشار دهید.
  • بعد از اینکه محلول نمونه به اندازه مورد نظرتان مخلوط شد، دستگاه را خاموش کنید.

اگر سوالات دیگری درباره نحوه کار با میکسر ایستاده آرام گستر دارید، با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان آرام گستر راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌کنند.

قیمت میکسر ایستاده آزمایشگاهی آرام گستر

آرام گستر تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی مختلف از جمله همزن ایستاده آزمایشگاهی است و محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. یکی از مزیت‌های آرام گستر این است که برای تولید دستگاه‌های خود از باکیفیت‌ترین قطعات وارداتی بهره می‌برد تا طول عمر دستگاه بیشتر شود و عملکرد بهینه داشته باشد؛ گارانتی یک ساله محصولات و خدمات پس از فروش ۸ ساله آرام گستر تضمین‌کننده کیفیت دستگاه‌های تولیدی در این مجموعه است.

استفاده از این قطعات و نوسان‌های قیمت ارز باعث شده هزینه تولید دستگاه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف تغییراتی داشته باشد. به همین دلیل قیمت میکسر ایستاده آزمایشگاهی در سایت درج نشده است. برای استعلام قیمت میکسر ایستاده آزمایشگاهی می‌توانید با کارشناسان آرام گستر تماس بگیرید. همکاران ما قیمت را به شما اعلام می‌کنند و راهنمایی‌های لازم برای خرید و ثبت سفارش را به شما ارائه می‌دهند.

خرید میکسر آزمایشگاهی از تولیدکننده

آرام گستر روند تولید محصولات را پس از ثبت سفارش آغاز می‌کند و دستگاه همزن ایستاده آزمایشگاهی به‌صورت اختصاصی برای هر مشتری تولید می‌شود. برای خرید میکسر آزمایشگاهی از تولیدکننده با بهترین قیمت، می‌توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید. در ابتدای همین صفحه روی گزینه «ثبت درخواست سیستمی» کلیک کنید. در پنجره جدیدی که باز می‌شود، اطلاعات تماس خود را وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان آرام گستر بمانید. همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند و راهنمای خرید میکسر ایستاده آزمایشگاهی را ارائه می‌دهند.

آرام گستر خدمات فروش میکسر ایستاده آزمایشگاهی را به‌صورت تلفنی نیز ارائه می‌دهد. با کلیک روی گزینه «ثبت درخواست تلفنی» راه‌های ارتباطی با آرام گستر به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما پس از ثبت سفارش، دستگاه مورد نظر شما را در دستور تولید کارخانه قرار می‌دهند و پس از آماده‌سازی دستگاه، هماهنگی‌های لازم جهت ارسال دستگاه به محل مورد نظرتان را با شما انجام می‌دهند.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از میکسر ایستاده آزمایشگاهی

در ادامه به نکاتی برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر مفید دستگاه میکسر ایستاده آزمایشگاهی اشاره می‌کنیم:

  • ظرف حاوی نمونه را بررسی کنید تا مطمئن شوید ترک نداشته باشد. بهتر است ظرف‌های مقاومی انتخاب کنید تا در صورت تماس با پره‌های دستگاه نشکند.
  • قبل از شروع کار دستگاه مطمئن شوید پره‌ها به‌صورت کامل در نمونه قرار گرفته است.
  • این دستگاه برای هم زدن محلول‌هایی با ویسکوزیته خیلی زیاد (نزدیک به حالت جامد) مناسب نیست و احتمال آسیب دیدن آن وجود دارد.
  • دمای میکسر در حین کار افزایش پیدا می‌کند. بنابراین برای طول عمر بیشتر دستگاه، بهتر است در محیط‌های خنک (دمای اتاق) از آن استفاده کنید.
  • اگر در حین انجام آزمایش، عملکرد غیرمعمولی از دستگاه دیدید، فورا آن را خاموش کنید یا از برق بکشید. سپس با آرام گستر تماس بگیرید و از کارشناسان راهنمایی بخواهید. خودتان درب دستگاه را باز نکنید و از تعمیرکارهای خارج از نمایندگی آرام گستر کمک نگیرید تا گارانتی محصول شما باطل نشود.

سوالات متداول

میکسر ایستاده آزمایشگاهی برای هم زدن چه محلول‌هایی مناسب است؟

این دستگاه قابلیت هم زدن محلول‌های مایع با ویسکوزیته بالا و پایین را دارد. میسکر آرام گستر می‌تواند نمونه‌های آزمایشی در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تا ۲ لیتر را مخلوط کند.

روش کار با میسکر ایستاده چگونه است؟

ابتدا باید ظرف حاوی نمونه را روی پایه میکسر قرار دهید و سپس ارتفاع بازوی آن را تنظیم کنید. سپس دستگاه را روشن کنید تا بازو شروع به چرخش کند و محلول را هم بزند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.