قیمت دستگاه میکروفیوژ آزمایشگاهی

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

قیمت دستگاه میکروفیوژ آزمایشگاهی

۶ بازديد

قیمت دستگاه میکروفیوژ بخاطر تولید این محصول در کشور، پایین‌تر از نمونه‌های خارجی است. البته هنوز بعضی از قطعاتی که برای ساخت این دستگاه مورد نیاز هستند، در ایران تولید نمی‌شوند و از کشورهایی چون آلمان و ایتالیا وارد می‌شوند. به همین دلیل قیمت دستگاه میکروفیوژ به نرخ ارز وابسته است و احتمال دارد در بازه‌های زمانی مختلف، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. برای استعلام قیمت میکروفیوژ تنها کافی است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما آخرین قیمت محصول مورد نظرتان را به شما اعلام می‌کنند.

روش کار با دستگاه میکروفیوژ

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه میکرو سانتریفیوژ آرام گستر کاربرد ساده آن است. برای کار با این دستگاه تنها کافی است نمونه‌ها را در میکروتیوب‌های استریل و عاری از آلودگی بریزید. سپس لوله‌های آزمایشگاهی را در شاخه‌های روتور قرار دهید. درب دستگاه را ببندید و از مطمئن شوید که آن را قفل کرده‌اید. دستگاه را با کلید تعبیه شده در پست آن روشن کنید. اکنون از سمت راست دستگاه تعداد دور در دقیقه (RPM) را مشخص کنید و از سمت چپ، زمان چرخش میکروفیوژ را تعیین کنید.

اکنون روی دکمه Start کلیک کنید. دستگاه شروع به چرخش می‌کند و بعد از پایان زمان کار، خودبه‌خود متوقف خواهد شد. اگر بنا به هر دلیلی لازم بود آزمایش را زودتر از موعد متوقف کنید، روی دکمه Stop کلیک کنید. با کلیک روی این دکمه دستگاه متوقف می‌شود و می‌توانید قفل درب را باز کنید و نمونه‌ها را از دستگاه بیرون آورید.

نکات مهم کار با دستگاه میکروفیوژ

برای کار با دستگاه میکرو سانتریفیوژ به نکاتی که در ادامه توضیح می‌دهیم نیز توجه داشته باشید:

  • دستگاه را روی یک سطح صاف و محکم قرار دهید تا در حین آزمایش جابه‌جا نشود.
  • پیش از آزمایش مطمئن شوید میکروتیوب‌هایی که استفاده می‌کنید، بدون ترک هستند.
  • درب میکروتیوب‌ها را محکم ببندید تا نمونه در حین چرخش به بیرون نشت نکند.
  • لوله‌ها باید به‌صورت متعادل در روتور دستگاه چیده شوند تا در حین چرخش، تعادل وزنی بین سمت‌های مختلف وجود داشته باشد.
  • دستگاه را بعد از هر آزمایش تمیز کنید؛ بهتر است مدتی درب دستگاه را باز بگذارید تا اگر خیس است، خشک شود و هوا در آن جریان داشته باشد.
  • اگر قرار است چند بار پشت سر هم دستگاه را روشن کنید، بین هر دو بار روشن کردن دستگاه به آن چند دقیقه فرصت دهید. کار کردن طولانی مدت و بدون توقف به دستگاه آسیب می‌رساند.
  • اگر در حین دستگاه صدا یا عملکرد غیرمعمولی دیدید، دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید.
  • تعمیر دستگاه و تعویض قطعات آن را فقط به تکنسین‌های آرام گستر بسپارید؛ در صورت باز شدن دستگاه توسط افرادی به غیر از تکنسین‌های مجموعه، گارانتی دستگاه باطل می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.