سانتریفیوژ 8 شاخه متحرک آرام گستر

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

سانتریفیوژ 8 شاخه متحرک آرام گستر

۸ بازديد

دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه متحرک برای آزمایشگاه‌های مختلف پزشکی، شیمی، زیست‌شناسی، داروسازی و صنایع غذایی کاربرد دارد. این دستگاه ظرفیت قرار گرفتن ۸ لوله آزمایشی حاوی نمونه را دارد و برای آزمایشگاه‌های کوچک‌تر مناسب است. دستگاه‌های سانتریفیوژ برای جداسازی اجزای محلول‌ها و نمونه‌های آزمایشی به کمک نیروی گریز از مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وقتی دستگاه با سرعت بالا لوله‌های آزمایشی حاوی نمونه را می‌چرخاند، فازهای مختلف نمونه از هم جدا می‌شوند؛ فازهای سنگین‌تر به بخش انتهایی لوله می‌روند و فازهای سبک‌تر به سطح می‌آیند. بعد از جداسازی فازها، می‌توان آزمایش‌های مختلف را روی هر فاز انجام داد. به‌عنوان مثال نمونه خون بعد از چرخش در دستگاه سانتریفیوژ به سه فاز (پلاسما، بافی‌کوت و گلبول‌های قرمز) تقسیم می‌شود و امکان انجام آزمایش‌های پزشکی روی هر فاز وجود دارد.

دستگاه سانتریفیوژ ۸ شاخه متحرک آرام گستر با بدنه فلزی ساخته شده و درب شیشه‌ای پلکسی نشکن دارد که به دو صورت برقی و دستی قفل می‌شود. این دستگاه با قابلیت چرخش ۴ هزار دور در دقیقه طراحی و تولید شده است و به‌صورت فول دیجیتال کار می‌کند. بازوهای سانتریفیوژ ۸ شاخه آرام گستر متحرک هستند؛ در نتیجه در حین فعالیت دستگاه، با زاویه‌های مختلف قرار می‌گیرند تا از رسوب نمونه آزمایش در انتهای لوله پیشگیری کنند. برای ثبت سفارش خرید سانتریفیوژ ۸ شاخه آرام گستر، در همین صفحه روی گزینه «ثبت سفارش سیستمی» کلیک کنید. در پنجره بازشده، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و روی گزینه «ثبت درخواست» بزنید.

درخواست شما در سیستم آرام گستر ثبت می‌شود و همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هماهنگی‌های نهایی ثبت سفارش با شما تماس می‌گیرند. برای خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی ۸ شاخه به‌صورت تلفنی نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج‌شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.