سانتریفیوژ آزمایشگاهی آرام گستر

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

سانتریفیوژ آزمایشگاهی آرام گستر

۸ بازديد

دستگاه سانتریفیوژ در آزمایشگاه‌ها برای جدا کردن بخش جامد از مایعات یا جداسازی بخش‌های مختلف یک مایع به کار می‌رود. برای خرید دستگاه سانتریفیوژ، باید به کیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش آن اطمینان داشته باشید. سانتریفیوژهای ایرانی که توسط مجموعه آرام‌گستر تولید می‌شوند، بهترین قطعات موجود در بازار را دارند، برای سال‌های متمادی بدون مشکل کار می‌کنند و می‌توانند آزمایشگاه‌های مختلف را برآورده کنند. مجموعه‌ آرام‌گستر انواع دستگاه‌های فالکون، هماتوکریت و سانتریفیوژهای ۱۲ و ۲۴ شاخه را تولید می‌کند.

دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سانتریفیوژ آزمایشگاهی یکی از پرکاربردترین تجهیزات آزمایشگاهی است که وظیفه جدا کردن اجزای مخلوط مایع از یکدیگر را برعهده دارد. این دستگاه با استفاده از یک موتور الکتریکی و ایجاد نیروی گریز از مرکز اجزای مایعات را از هم جدا می‌کند. سرعت بالای چرخش موتور الکتریکی عامل اصلی ایجاد نیروی گریز از مرکز محسوب می‌شود و دستگاه در هر دقیقه بین هزار تا ۲۰ هزار دور می‌چرخد.

انواع مختلف دستگاه سانتریفیوژ در آزمایشگاه‌های بیوشیمی، پزشکی، هماتولوژی و آزمایشگاه‌های صنایع پلیمری، داروسازی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت سانتریفیوژ آزمایشگاهی

قیمت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی به عوامل مختلفی همچون نوع و مدل آن، قدرت موتور و تعداد دور آن بر دقیقه، حجم و تعداد لوله‌های آن بستگی دارد. مجموعه آرام گستر از بهترین قطعات برای ساخت تجهیزات آزمایشگاهی مختلف از جمله دستگاه سانتریفیوژ استفاده می‌کند. این مجموعه در تلاش است که قیمت دستگاه سانتریفیوژ را در سطحی مقرون به صرفه برای مشتریان نگه دارد. تولیدات باکیفیت ایرانی همیشه قیمت مناسب‌تری نسبت به دستگاه‌های خارجی دارند، اما به همان اندازه باکیفیت هستند. به همین خاطر با خرید از آرام گستر، خاطرتان از بابت قیمت دستگاه سانتریفیوژ و کیفیت آن آسوده خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.