میکروفیوژ آزمایشگاهی فول دیجیتال

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

میکروفیوژ آزمایشگاهی فول دیجیتال

۷ بازديد

میکروفیوژ آزمایشگاهی فول دیجیتال
حداکثر دور (RPM) 12000 دور
دارای 12 جایگاه لوله موینه
دارای نمایشکر G (نیروی گریز از مرکز)
قفل برقی و دستی
درب پلکسی 10 mm نشکن
۱ گارانتی  و ۸ سال خدمات پس از فروش

دستگاه میکروفیوژ با نام میکروسانتریفیوژ هم شناخته می‌شود و عملکردی مشابه سانتریفیوژ آزمایشگاهی دارد؛ یعنی با چرخش سریع، اجزای مختلف محلول‌های آزمایشگاهی را جدا می‌کند. میکروفیوژ برای جداسازی اجزای نمونه‌هایی در مقیاس بسیار کوچک کاربرد دارد، به‌عنوان مثال جداسازی اجزای مایعات بیولوژیکی مانند سلول‌ها و پروتئین‌ها یکی از کاربردهای این دستگاه است.
خوشبختانه امروز تولید میکروفیوژ آزمایشگاهی ایرانی در مجموعه‌های مجهز و پیشرفته‌ای مانند آرام گستر انجام می‌شود و آزمایشگاه‌های داخلی می‌توانند این دستگاه‌ها را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی خریداری کنند. در این صفحه اطلاعاتی درباره دستگاه میکرو سانتریفیوژ و خدمات آرام گستر در زمینه فروش این محصول ارائه می‌شود.

خرید دستگاه میکروفیوژ

خرید دستگاه میکروفیوژ ایرانی آرام گستر هم به‌صورت اینترنتی و هم تلفنی امکان‌پذیر است. در حال حاضر بخاطر تحریم‌ها، خرید میکروفیوژهای خارجی هم دردسرهای زیادی دارد و هم بسیار پرهزینه است؛ همچنین در صورت خرابی دستگاه، قطعات آن به سختی در بازار پیدا می‌شود. اما با خرید میکروفیوژ آرام گستر هم هزینه مناسب‌تری پرداخت می‌کنید و هم دستگاه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید. در صورت بروز مشکل برای دستگاه نیز قطعات به راحتی و با کم‌ترین هزینه قابل جایگزینی هستند. آرام گستر گارانتی ۱ ساله و خدمات پس از فروش ۸ ساله برای محصولات خود در نظر گرفته است تا آزمایشگاه‌ها با خاطری آسوده از این میکروفیوژ استفاده کنند.

برای خرید میکرو سانتریفیوژ آرام گستر دو روش وجود دارد. روش اول ثبت سفارش سیستمی است. برای این کار از قسمت بالای همین صفحه روی گزینه «ثبت سفارش سیستمی» کلیک کنید. نوع دستگاه مورد نیاز و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای ثبت سفارش را انجام می‌دهند. روش دوم هم ثبت سفارش تلفنی است. در روزهای کاری با شماره‌های درج‌شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید و سفارش خرید دستگاه میکروفیوژ را ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.