دستگاه سانتریفیوژ ۱۶ شاخه

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

دستگاه سانتریفیوژ ۱۶ شاخه

۳ بازديد

سانتریفیوژ 16 شاخه ظرفیت کافی برای قرار دادن ۱۶ لوله آزمایش حاوی نمونه آزمایشگاهی را دارد و برای کاربردهای کلینیکال مناسب است. با استفاده از این دستگاه می‌توان به کمک نیروی گریز از مرکز، اجزای مختلف نمونه‌های آزمایشی محلول را از یکدیگر جدا کرد. قیمت دستگاه سانتریفیوژ ۱۶ شاخه تولید داخل ایران مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی است. آرام گستر این دستگاه را با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین متریال تولید می‌کند و از تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت آن بهره می‌برد. برای خرید دستگاه سانتریفیوژ آرام گستر می‌توانید سفارش خود را به صورت سیستمی یا تلفنی ثبت کنید.

خرید سانتریفیوژ ۱۶ شاخه

خرید سانتریفیوژ ۱۶ شاخه به صورت اینترنتی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای تهیه این محصول استفاده کنید. در صورت خرید اینترنتی، هم به بهترین تولیدکننده‌های دستگاه دسترسی خواهید داشت و هم با صرف کم‌ترین زمان و هزینه می‌توانید دستگاه سانتریفیوژ را در محل آزمایشگاه خود تحویل بگیرید.

آرام گستر به صورت تخصصی در زمینه تولید دستگاه‌های آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. این مجموعه دستگاه‌های خود را با ضمانت کیفیت،‌ اصالت و سلامت دستگاه در محل تحویل ارائه می‌دهد. سانتریفیوژ ۱۶ شاخه آرام گستر با ۱ سال گارانتی و ۸ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. برای خرید سانتریفیوژ ۱۶ شاخه آزمایشگاهی از آرام گستر هم می‌توانید سفارش خود را به صورت سیستمی ثبت کنید و هم تلفنی. برای ثبت سفارش سیستمی روی این گزینه در بالای صفحه کلیک کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات تماس و ثبت سفارش سیستمی، کارشناسان آرام گستر با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای نهایی‌سازی سفارش را با شما انجام می‌دهند. برای خرید سانتریفیوژ ۱۶ شاخه به صورت تلفنی نیز می‌توانید بین ساعت‌های ۹ تا ۱۷ با شماره ۶۶۵۶۱۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

قیمت سانتریفیوژ 16 شاخه

قیمت سانتریفیوژ 16 شاخه در بازه‌های زمانی مختلف ممکن است نوسان داشته باشد. به همین دلیل برای استعلام قیمت دقیق دستگاه باید با شماره ۶۶۵۶۱۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آرام گستر نرخ روز دستگاه را به شما اعلام می‌کنند.

قیمت سانتریفیوژ ۱۶ شاخه با توجه به هزینه تمام‌شده تولید برآورد می‌شود. هزینه تمام‌شده تولید نیز به معیارهایی چون قیمت متریال اولیه، هزینه‌های نیروی کار، هزینه انرژی و سایر هزینه‌های جانبی بستگی دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت سانتریفیوژ ۱۶ شاخه آرام گستر مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی موجود در بازار است، اما از نظر کیفی با دستگاه‌های خارجی برابری می‌کند. کیفیت و قیمت مناسب دستگاه‌ها باعث شده است که اکثر آزمایشگاه‌های ایرانی سانتریفیوژ‌های تولید داخل را سفارش دهند.

پرسش: آیا سانتریفیوژ ۱۶ شاخه آرام گستر دارای گارانتی است؟

پاسخ: بله، سانتریفیوژ ۱۶ شاخه آرام گستر دارای ۱ سال گارانتی و ۸ سال خدمات پس از فروش است.

پرسش: چگونه می‌توانم قیمت دقیق سانتریفیوژ ۱۶ شاخه را استعلام کنم؟

پاسخ: برای استعلام قیمت دقیق سانتریفیوژ ۱۶ شاخه، می‌توانید با شماره ۶۶۵۶۱۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.