خرید هات پلیت مگنت دار آزمایشگاهی

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

خرید هات پلیت مگنت دار آزمایشگاهی

۶ بازديد

ویژگی‌های هات پلیت ایرانی مگنت دار

هات پلیت ایرانی مشابه نمونه‌های خارجی این محصول طراحی می‌شود و حتی بسیاری از قطعات آن با محصولات خارجی یکسان است، اما بخاطر تولید داخل ایران، قیمت مناسب‌تری دارد. البته اینکه هات پلیت ایرانی را از کدام برند می‌خرید هم نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند. آرام گستر سال‌هاست در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارد و به همین خاطر می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

در ادامه لیستی از ویژگی‌های هات پلیت مگنت دار آرام گستر را ارائه می‌دهیم:

  • هات پلیت مگنت دار آنالوگ
  • دارای صفحه آلومینیومی
  • المنت میلی ایتالیایی ۱۵۰۰ w
  • موتور DC با کنترل دور ۳۰ تا ۱۸۰۰
  • کنترل دمایی ترموستات از ۵۰ تا ۳۰۰

نکته مهم دیگر درباره دستگاه‌های آرام گستر این است که با ۱ سال گارانتی و ۸ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. آرام گستر باکیفیت‌ترین دستگاه را به شما عرضه می‌کند و در صورت ایجاد مشکل احتمالی نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهد.

کاربردهای هات پلیت مگنت دار

حرارت دادن و هم زدن دو فرایند کاربردی در آزمایش‌های مختلف هستند. هات پلیت‌های معمولی فقط قابلیت حرارت دادن را دارند و اگر نمونه به هم زدن هم نیاز داشته باشد، باید به ‌صورت دستی انجام شود. هم زدن به صورت دستی هم خسته‌کننده است و هم احتمال دارد خطراتی مانند پاشیدن نمونه‌های آزمایشی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل هات پلیت‌های مگنت دار طراحی شده‌اند.

در ادامه به لیست چند مورد از مهم‌ترین کاربردهای هات پلیت مگنت دار در آزمایشگاه‌های مختلف اشاره می‌کنیم:

  • تولید محلول‌های شیمیایی
  • تولید محلول‌های بیولوژیکی و آنزیمی
  • انجام سنتز شیمیایی و کمک به تسریع روند واکنش‌های شیمیایی
  • انجام واکنش‌های پلیمرازیسیون
  • آماده‌سازی محیط کشت برای کشت‌های میکروبی و سلولی
  • کاربرد در آزمایشگاه‌های داروسازی و صنایع غذایی

اگر کاربرد مورد نظر شما در لیست بالا نیست و هنوز نمی‌دانید این دستگاه برای نیاز شما مناسب است یا نه، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناس‌های آرام گستر تماس بگیرید. آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند و با توجه به کاربرد مورد نظرتان، بهترین دستگاه را معرفی خواهند کرد.

تفاوت هات پلیت مگنت دار با هات پلیت معمولی

احتمالا تا این بخش متوجه شده‌اید که هات پلیت آزمایشگاهی معمولی چه تفاوتی با نوع مگنت دار این دستگاه دارد، اما در این بخش با جزئیات بیشتری تفاوت‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • هات‌ پلیت‌های مگنت دار قابلیت هم زدن نمونه را دارند، اما نمونه‌های معمولی این قابلیت را ندارد و در صورت نیاز به هم زدن نمونه باید از همزن‌های آزمایشگاهی استفاده کرد.
  • امکان ایجاد تعادل و هماهنگی بین سرعت هم زدن و دما در هات پلیت مگنت دار ساده‌تر است.
  • اگر حجم نمونه زیاد باشد یا نمونه غلیظ روی هات پلیت قرار گیرد، هات پلیت مگنت دار می‌تواند حرارت را به‌صورت متعادل در بخش‌های مختلف نمونه توزیع کند، اما در دستگاه‌های معمولی توزیع حرارت از پایین به بالا صورت می‌گیرد و ممکن است در یک زمان، همه بخش‌های محلول دمای یکسان نداشته باشند. این مسئله روی نتیجه آزمایش تأثیر می‌گذارد.
  • هزینه هات پلیت آزمایشگاهی معمولی نسبت به نوع مگنت دار این محصول مناسب‌تر است، زیرا امکانات کم‌تر و ساختار ساده‌تری دارد.

خرید هات پلیت مگنت دار

قیمت هات پلیت آزمایشگاهی به معیارهای مختلفی مانند ویژگی‌ها، سایز و قطعاتی که در دستگاه به کار رفته است، بستگی دارد. از طرف دیگر، از آنجایی که بعضی از قطعات این دستگاه‌ها وارداتی هستند، احتمال دارد قیمت هات پلیت آزمایشگاهی در بازه‌های زمانی مختلف متغیر باشد. آرام گستر بعد از سفارش مشتری‌ها ساخت دستگاه‌ها را شروع می‌کند تا دستگاه دقیقا متناسب با نیاز مشتری طراحی و ساخته شود. به همین دلیل مشتریان باید قیمت هات پلیت آزمایشگاهی را به‌صورت به‌روز از کارشناسان آرام گستر استعلام بگیرند.

برای خرید هات پلیت هم می‌توانید به‌صورت تلفنی اقدام کنید و هم به‌صورت اینترنتی. برای خرید تلفنی در روزهای غیرتعطیل با شماره‌ تماس‌های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان آرام گستر راهنمایی‌های لازم را درباره محصول را به شما ارائه می‌کنند و در نهایت سفارشتان را ثبت خواهند کرد. برای ثبت سفارش اینترنتی از بخش بالایی همین صفحه روی گزینه «ثبت محصول» کلیک کنید. سپس نوع محصول مورد نیاز و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. کارشناسان آرام گستر در کم‌تر از چند ساعت با شما تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های نهایی برای ثبت سفارش را انجام دهند.

بعد از ثبت نهایی سفارش، آرام گستر دستگاه شما را آماده می‌کند. این مجموعه امکان ارسال سفارش شما به سراسر کشور را دارد. بعد از آماده‌سازی سفارش،‌ آموزش‌های لازم درباره کار با دستگاه نیز به شما ارائه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.