خرید هات پلیت آزمایشگاهی مگنت دار | استعلام قیمت هات پلیت

هدف این شرکت ارتقاء سطح کیفیت و تولید محصولات به روشهای نوین است تا بتوانیم از واردات این تجهیزات به کشورمان جلوگیری و حتی در زمینه صادرات این تجهیزات فعالیت نماییم .

خرید هات پلیت آزمایشگاهی مگنت دار | استعلام قیمت هات پلیت

۵ بازديد

هات پلیت‌ها ابزارهایی برای افزایش دمای نمونه‌های آزمایشگاهی هستند. گاهی اوقات در فرایند آزمایش لازم است که نمونه آزمایشی در کنار افزایش دما، هم بخورد و ترکیب شود. برای چنین نمونه‌هایی هات پلیت مگنت دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرام گستر تولیدکننده هات پلیت آزمایشگاهی دار ایرانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت است که امکان خرید مستقیم این دستگاه را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. در این صفحه هم اطلاعاتی درباره هات پلیت یا هیت استیرر مگنت دار ارائه می‌دهیم و هم راهنمای خرید این محصول را ارائه خواهیم داد. برای خرید هات پلیت مگنت دار هم می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و هم می‌توانید سفارش اینترنتی ثبت کنید.
هات پلیت آزمایشگاهی

هات پلیت مگنت دار چیست؟

هات پلیت مگنت دار یک دستگاه رومیزی است که از یک جعبه و یک صفحه فلزی ساخته شده است. قطعات الکترونیکی دستگاه داخل جعبه قرار دارند و صفحه فلزی برای قرار گرفتن نمونه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها قابلیت افزایش دمای نمونه‌های آزمایشگاهی از ۵۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را دارند.

هات پلیت‌های مگنت دار به یک موتور DC مجهز هستند که تعداد دورهای آن بین ۳۰ تا ۱۸۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم است. این موتور با نیروی الکترومغناطیسی به مگنت متصل می‌شود و وقتی موتور به چرخش می‌کند،‌ مگنت هم به همان اندازه می‌چرخد. در نتیجه محلول هم می‌خورد و ترکیب می‌شود.

آرام گستر هات پلیت مگنت دار را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. دستگاه‌های آرام گستر مجهز به بهترین قطعات در نوع خود هستند و به همین خاطر طول عمر بالایی دارند. هات پلیت آرام گستر نسبت به انواع مواد مقاوم است و قابلیت حرارت دادن و ترکیب کردن طیف گسترده‌ای از محلول‌های آزمایشی را دارد.

هات پلیت مگنت دار چطور کار می‌کند؟

هات پلیت‌ها به دو صورت دیجیتال و آنالوگ طراحی می‌شوند. در دستگاه‌های آنالوگ شما باید با پیچ ولوم دما را تنظیم کنید و دمای نمونه را نیز با دماسنج‌های شیشه‌ای بسنجید؛ اما در نمونه‌های دیجیتال دستگاه به‌صورت خودکار دمای هات پلیت و دمای نمونه را به سطح مورد نظر شما می‌رساند.

همانطور که گفتیم، هات پلیت مگنت دار، علاوه بر افزایش دما، قابلیت هم زدن نمونه را هم دارد. در قسمت داخلی دستگاه‌های مگنت دار یک مگنت چرخشی وجود دارد. این دستگاه‌ها یک قطعه جداگانه کوچک کپسول شکل هم دارند. به این قطعه مگنت یا استیر بار می‌گویند. وقتی سرعت مگنت داخلی با پیچ ولوم یا دکمه‌های دیجیتال دستگاه تنظیم می‌شود، مگنت شروع به چرخش می‌کند. اگر استیر بار داخل محلول روی هات پلیت باشد، بخاطر نیروی الکترومغناطیسی مگنت شروع به چرخش می‌کند و محلول را هم می‌زند. سرعت چرخش مگنت قابل تنظیم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.